کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه نازکترین ساعت مچی جهان

CST 01

محققان نازک ترین ساعت مچی جهان را ساخته اند که فقط ۰٫۸ میلی متر ضخامت داردواز یک تکه فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این ساعت که «CST-01» نام دارد نازکتر از کارت اعتباری است و زمان را بر روی نمایشگر جوهر الکترونیکی خود نشان می دهد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این طراحی جوهرالکترونیکی از همان فناوری مورد استفاده در نمایشگرهای خواننده الکترونیکی کیندل، بهره می برد. این ساعت یک مولفه الکترونیکی انعطاف پذیر ۰٫۵ میلی متری و یک باتری پیل میکروانرژی نازک دارد که می تواند طی ۱۰ دقیقه شارژ شود و ۱۵ سال نیاز به شارژ دوباره نداشته باشد.

سال گذشته پژوهشگران یک ساعت هوشمند همراه با تلفن هوشمند عرضه کردند که پیام ها را روی نمایشگر خود نشان می دهد و طی پنج روز چهار میلیون و ۳۱۹ هزار و ۹۵۹ دلار فروخت. این ساعت جوهر الکترونیکی «Pebble» نام داشت.

این ساعت هوشمند جدید که در کنار گوشی های آیفون و اندروید کار می کند پیام هایی مانند متن و داده را بر روی نمایشگر خود عرضه می کند. این پیل انرژی میکرویی می تواند ۱۰ هزار بار شارژ شود. شارژ این باتری یک ماه پیش از نیاز به شارژ دوباره دوام می آورد.

ساعت «CST-01» از سیستم کم مصرف «سیکو» بر روی تراشه موسوم به «SoC» استفاده می کند. برای اینکه این ساعت فوق العاده نازک شود نمی بایست هیچ گونه دکمه یا بندی داشته باشد. این ساعت توسط شرکت سنترال استاندارد تایمینگ در شیکاگو ساخته شده است. قرار است این ساعت سپتامبر امسال به بازار عرضه شود.

این ساعت «CST-01» در چهار مدل عرضه شده و هر یک در سه سایز مچ: کوچک، متوسط و بزرگ. دو مدل سفید و مشکی که هر دو از فولاد ضد زنگ بدون پوشش عرضه شده اند ۱۰۹ دلار قیمت دارند. اما قیمت دو مدل دیگر که فولاد ضد زنگ آنها پوشش مشکی و طلایی دارد ۱۱۹ دلار تعیین شده است.

گفتنی است؛ هزینه برای این ساعت به همین مبلغ تمام نمی شود بلکه کاربر برای شارژ تمامی مدل ها و تعیین وضعیت ۱۲ ساعته یا ۲۴ ساعته، باید یک دستگاه پایه را نیز به قیمت ۳۵ دلار برای این ساعت خریداری کند.

این دستگاه پایه با کابل USB کار می کند که می توان آن را به هر پورت USB استانداردی متصل کرد. همچنین برای وصل کردن این دستگاه به پریزهای دیواری کاربر باید یک آداپتور دیواری به قیمت ۱۵ دلار نیز تهیه کند

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15339 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/03/26 تعداد مشاهده: 1788
سافت گذر